fredag 24 oktober 2014

Pacman på google o snake på youtube

Om ni inte vetat om det tidigare så måste jag berätta två saker jag har hittat på nätet för jättelänge sen. För det första går det att spela pacman på google! Man går in på google och söker google pacman. Sen så bör det vara det översta av alternativen. Sen är det bara att klicka på insert coin o styra pacman med pilarna. Det går även bra att köra på paddan (Ipad) o då styr du genom att "swipe:a" med fingret. Det andra jag har upptäckt är att man kan köra snake på youtube. Detta upptäckte jag när jag satt o väntade på att ett klipp skulle laddas färdigt. Då klickar man bara på en av pilarna och plötsligt kan man köra snake. Du vet de där små snurrande bollarna i mitten, de blir ormen som du styr med pilarna. Notera att snake endast är möjligt att starta igång medans ett klipp fortfarande håller på att laddas. Detta funkar på datorn, men på paddan vet jag inte om det gör det, har iaf inte märkt att man kunnat göra det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar