söndag 4 januari 2015

Framtidsbrev

Idag (söndag) fick jag idén om att göra så kallade framtidsbrev. Jag skriver ett brev till mig själv o så får jag läsa det senare i framtiden. Själva kuveret gör jag helt själv och jag tänker göra flera brev till mig själv. Jag ska ha till 5 år senare samt 10,15,20,25,30,35,40,45,50,55,60,65,70 och 75 år senare (är 98 år det sistnämnda). Om jag blir så pass gammal kommer jag även att skicka då jag är 100 år gammal. Vem vet? Jag kanske har glömt bort vad som är i efter 5-10 år och blir glatt överraskad :-). Har funderat på att lägga ett brev i någon box och så när jag öppnar den så ploppar det upp något skoj som typ mjöl eller liknande som skämtgrej. Paj eller vatten vore skoj att "prank-a" mig själv med, men det är nog inte så trevligt med ca 10-15 år gammalt vatten eller gammal paj. Men nåt som har bra bäst-före-datum. Gör nåt framtidsbrev ni vetja! Se om ni kan "prank-a" (busa) med er själva. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar