fredag 2 januari 2015

New discoveries everyday

Hej igen! :-D Nu har jag varit borta från bloggen länge men är nu tillbaks! Nu tänker jag försöka att kunna tipsa er om olika godsaker jag har hittat genom alla dessa år jag levt i. Det mesta har jag hittat via en youtubekanal som heter thefinebros men jag kallar det för the find browse eftersom jag har hittat så mycket nytt jag aldrig sett innan via thefinebros. I thefinebros visar man hur olika personer reagerar till olika saker o de har också en annan kanal som heter react channel. Thefinebros upptäckte jag bara 5-10 dagar innan premiären av react channel. -----------Nu vill jag tipsa om sådant jag upptäckt igår (1:a januari). Detta såg jag för första gången just igår: Wang Rong Rollin med musikvideon chick chick, en galen men skojig musikvideor som rekomenderas till de som gillar Japanska tokigheter (Wang är dock från Kina men ändå). Hishedotcom: är animerade serier som handlar om hur vissa filmer borde ha slutat med. Llamas with hats: Handlar om två lamor, den ena är en slags mördare kan man säga så det här är inget för de som inte gillar våld. Corridordigital: gör en hel del häftiga saker med en massa specialeffekter. Avril Lavigne med musikvideon hello kitty: också lite japanaktig men lite mer åt kpop hållet vågar jag nog säga.-----------------------------------------------------------------------------------------------------Nu kommer tips om sådant jag enbart upptäckt just idag (2:a Januari): asdfmovie: streckgubbeaktiga serier som är en samling av korta men roliga små snuttar. Improveverywhere: Handlar om videor där en hel mängd människor går ut i allmänheten och gör nåt ovanligt ihop mitt framför alla andra, en slags flashmob kan man säga om jag fattat uttrycket helt rätt. Shaybeard: Är för de mindre barnen. Så detta har jag hunnit kollat upp enbart i år, och exakt allt är hittade via thefinebros. Jag vet att det är 3:e Januari nu enligt tiden men det var just vid midnatt jag började skriva altt detta så för mig är det typ 2:a Januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar