lördag 3 januari 2015

New discoveries everyday: Fokis.se

Till att börja med så kan jag berätta om vad jag hittade idag via thefinebros. Idag hittade jag en youtubevideo som är 11 minuter lång o heter too many cooks. Ta en titt vetja, men jag måste varna vissa för att det kommer att förekomma lite våld! Gillar ni inte våld kanske ni gillar vad jag kommer att tipsa om nu.-----------------------------------------------------------För länge sen tipsade min syster om en sida som heter Fokis.se och handlar om lite allt möjligt som är lite udda. Utan sidan skulle jag nog aldrig ha upptäckt thefinebros via en hel rad "kedjereaktioner" o inte heller upptäckt en massa annat skoj. Finns mycket att upptäcka på bloggen. Förra året gjorde jag en lista där jag skrev upp allt intressant som jag upptäckt på bloggen o idag har jag valt ut de 7 månader som lät intressantast enligt listan (tar annars för långt tid att gå igenom alla sidorna. Här är de 7 månaderna: Juli 09, Mars 10, Juli 10, Juni 12, November 12, Mars 13, Juli 13. Nåt annat jag upptäckte idag via thefinebros var the horribly slow murderer with the extremely inefficient weapon men jag hittade det genom att bara söka på slowly murderer (blir ju långt annars). Måste varna för att youtubevideon kan innehålla lite våld också.---------------------------------------------------Så i korta drag har jag idag tipsat om: Too many cooks, Fokis.se och "slowly murderer".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar