söndag 4 januari 2015

New discoveries everyday: turn up for 2015

Idag har jag upptäckt två musikvideor på youtube via thefinebros. Den ena är turn down for what och den andra är hot problems. Förra året upptäckte jag youtube rewind som är en kort video där allt som hänt på youtube senaste året visas. Youtube rewind har 4 videor hittills (2011-2014) den senaste heter turn down for 2014 o just idag fick jag reda på vart namnvalet på titeln kom från (turn down for what). Sen vill jag också tipsa om nåt mer jag upptäckte via thefinebros o det är salad fingers, det är en animering om nån creepy figur. Vad jag hittills har sett finns det tio avsnitt. Så idag har jag tipsat om:--------------------------Turn down for what, youtube rewind, hot problems och salad fingers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar